Isnin, 18 Januari 2010

Double standard kaa niee?

Kenyataan Menteri di Jabatan Perdana Menteri seperti dihttp://www.malaysiakini.com/news/122021 adalah dirujuk. Nampaknya polemik ini akan berterusan dan tidak akan berakhir. Beliau memberi alasan penduduk di Sabah dan Sarawak dah guna beratus tahun dah kalimah Allah nie. Jadi dia pun setuju untuk benarkan. Lagi satu, negeri negeri yang tak bersultan pun boleh menggunakan perkataan Allah bagi menggantikan god. Dia nie macam Khalid Samad lah. NGO NGO Islam di Sabah Sarawak taknak berdemo pulak kaa.

Yang nie pulak http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0117&pub=utusan_malaysia&sec=Terkini&pg=bt_07.htm&arc=hive. Apa kata kita cadangkan tubuh Suruhanjaya untuk menyiasat adakah DAP terlibat didalam kejadian tersebut. sebab semasa trajedi Dipang, bukan main semangat lagi puak PAS/PKR/DAP membuat tuntutan menubuhkan Suruhanjaya untuk mencari kesalahan Kementrian Pendidikan. Kena atas batang hidung depa,, tau sengap pulak.

1 ulasan:

10 BUDAK HITAM berkata...

Salam bro,

Kalau boleh lepas ni sama2 kita hindarkan dari gunakan sumber dr malaysiakini.Boikot Malaysiakini kerana Malaysiakini mengamalkan ASOBIYAH! (PERKAUMAN).

Biasalah bro,walau secebis isu pn, pakatan akan gunakan untuk mengaburi rakyat. Secara logiknya,sekiranya Kerajaan dapat menangani segala isu2 global mahupun local dgn jayanya, Pakatan tidak akn mempunyai sdkit ruang pun untuk mencari salah kerajaan.

Cthnya ACCIDENT NIZAR pun boleh dijadikan isu kononnya dia yg mengelak sebagai tanda prihatin pd rakyat.Ala bro,kalo kita tau kereta depan dah dekat..kita pun mengelak! betul x..

Logik akal Rakyat Malaysia kini semua ditahap Negara Maju.Kita semua belajar tinggi2 yob!